Tydligen inte....

Kollade om min filmsnutt kom men på bloggen...men nepp...får nog be om en repris om hur man gör det där...

Regnet har dominerat idag även om solen nu orkar sig fram på kvällskvisten. Det har varit så mysigt att sitta inne med regnet smattrande på rutorna. Det är avstressande i allra högsta grad. Köra bil när det regnar är också mysigt.....ja, regn är mysigt helt enkelt!!

Nåja, idag har min söta lilla bil varit på hälsoundersökning.....doktorn lyssnade, mätte, klämde och kände och kom fram till att den mår alldeles förträffligt bra. Känns skönt att min lilla reskamrat klarat pressen så bra...sen kanske det hjälper till att Peter är så himla bra på bilar så han sköter om den till punkt och pricka...ni vet...vitaminer, insmörjning, tvätt och allmän kärleksfull omvårdnad.

Fick också tag i ett par gympadojjor till Vicce, skitsnygga. Bra.

Jag har suttit och letat forskningsresultat som handlar om socialt arbete....och som handlar om nätverksarbeten och ungdomar.....Tog en himla tid men jag hittade en till slut, få se om den är användbar. Det var intressant för jag fick i mej en amssa matnyttiga studier om allt möjligt.
Sen har jag förberett mej inför nästa grupparbete nästa vecka så nu slipper jag tänka på det i helgen....bara läsa och slappa. Skönt!!

Fick schemat till sommarens jobb och det såg skitbra ut. Jag längtar verkligen tills jag börjar, det ska bli så himla kul.

Nu är det dax för lite plugg igen...som vanligt

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Man kan behöva många repriser innan det sitter i huvet hur man gör , och ibland vet man inte vad man har gjort för fel för man tycker att man har gjort precis som man ska..underligt..kram

2009-05-08 @ 07:57:46
Postat av: sara

Gå in på youtube och sök efter det klipp du vill lägga in i bloggen. På sidan om klippet finns det två länkar i en liten blå ruta, en under rubriken "webbadress" och en under rubriken "bädda in". Du ska kopiera adressen under rubriken "bädda in", alltså INTE http-adressen utan den som börjar med "<object".. Sen går du till bloggen och trycker på "html"-knappen och kopierar in länken från youtube. Ofta kan rutan vara liten så att man inte ser knappen "uppdatera" sen, men den finns där om du drar ut sidorna på fönstret. Sen ska ett gult youtube-fönster fastna i blogginlägget, om du gör rätt. Man ser inte själva bilder, såsom man gör på youtubesidan, men man ser att ett klipp är infogat iallafall. Hoppas det går bättre denna gång, annars får i visa dig på tisdag! ;) Kramar

2009-05-08 @ 14:00:57
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0