Taggad till tänderna

Dagen har varit bra...lyssnat till tre redovisningar, opponerat på ett skriftligt arbete och gjort en kamratbedömning på en av redovisningarna. Kul och ganska lätt..hade turen och fick opponera på ett arbete som var jättebra gjort.

Föreläsning i eftermiddag om nästa termins versamhetsförlagda studier...då jag ska va inom psykiatrin vilket jag ser fram emot jättemycket. Många uppgifter ska göras under tiden, plus 40 timmars arbetsvecka....hemmet kommer att gro igen totalt förmodligen eftersom jag i valet mellan att ha kul med familjen när jag inte pluggar och städning vid samma tillfälle väljer familjen såklart....

Nu tänker säkert nån äppelkäck människa att..."men man kan ha kul när man städar också, om man gör det tillsammans som en kul grej".....Till den personen har jag ett enkelt svar; NEJ; DET KAN MAN INTE!! Städa är trist, trist, trist. Man måste ibland men det är trist.

En del litteratur ska också plöjas igenom, en individuell handlingsplan ska skrivas, verksamhetsbeskrivning likaså, analysera fall med hjälp av teorier, seminarier......jaja, bra att man inte behöver sitta och rulla tummarna...för det är trist det. Ska bli kul att komma ut i praktiken, kommer att lära mej massor!!!!

Imorgon blir det redovisning av vårt arbete, ska plugga in min text...eller i alla fall repetera så jag vet vad jag ska prata om. Jag tycker det ska bli kul faktiskt....

Ska lägga mej tidigt...trött imorgon annars...Imorrn är sista dan till Örebro den här terminen. Vi får tentan imorgon sen har vi en vecka på oss att skriva den, sen är det sommarlov och dax för sommarjobb snart...shit va tiden går fort

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Hehe...

vi värkar ha samma känsla för städning du och jag ;)

2009-05-28 @ 20:48:05
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: carro

Va med och tävla om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

2009-05-29 @ 07:51:52
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: carro

Va med och tävla om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

2009-05-29 @ 07:51:54
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0