Seg dag....

Ja en otroligt seg dag har det varit, grupparbetet gick bra även om jag kände mej otroligt segtänkt och ringrostig....inte bra att va ledig så länge.
Tror de flesta börjar längta till sommarlovet och det är lite svårt att hålla kvar fokus....man är trött.....men än måste vi kämpa på och slutföra en del arbete...sen har vi ju en tenta kvar....
Eftermiddan hade vi en föreläsning om strukturellt förändringsarbete...trodde det skulle bli skitintressant eftersom jag gillar sånt men icka sa nicke....ybertrist föreläsare som bara malde och malde utan att ens hämta andan...Hon blippade iväg på sina powerpointbilder och malde samtidigt och jag kan helt ärligt säga att jag inte minns ett skit av vad hon pratade om. Vi lämnade föreläsningen efter första rasten och styrde kosan hemåt......besvikelsen var påtaglig

Nu ska jag ladda batterierna inför morgondagens grupparbete....tyvärr har vi samma föreläsare imorgon så jag tänker nog strunta i den föreläsningen också....sätter mej i biblioteket och pluggar istället, det tror jag kommer att ge mej mer än att sitta i hörsalen och nicka till.....

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för middagsbestyren....sen blir det plugg ikväll.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du kämpar tapert på skönt att det snart är sommarlov för er så ni kan hämta andra krafter..kram

2009-05-05 @ 06:23:07
Postat av: tess

Operationen är gjord å de gick bara bra.... är hemma nu å mår efter omständigheterna bra //tess

2009-05-05 @ 18:22:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0