Rätt i nätet

Japp, fotbollsmatchen i förmiddags höll på att ta död på mej arma mamma. Vilken nervpärs!! Fast en kul nervpärs såklart...Matchen var superjämn och i slutet var ungarna både trötta och varma, vi föräldrar bar dom med applåder och hejarop sista minutrarna, stämningen var fantastisk. När matchen var slut stod alla föräldrar vid kanten och applåderade när kidsen klev av planen, leende och jättelyckliga efter en helt fantastisk insats. Stämningen var grym!!!
De spelade otroligt bra, var pigga i bena och var på hela tiden, matchen slutade 5 - 5 och Vicce gjorde ett kanonmål. Å jag skrek rakt ut av glädje för hans skull!!
Många stolta och glada mammor och pappor gladdes med dom små raringarna idag.

Faan va fotboll är kul!!!

Efter lunch åkte jag till mamma för det är ju mors dag. Skulle aldrig kunna missa en mors dag...om jag inte hade väldiga skäl såklart. Mors dag är speciell...ja fars dag också såklart....
Vi pratade och skrattade, fikade och hade både kul och mysigt. Min mamma är super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0