Övertid...

Skitmycket övertid..eller skitmycket kanske är att ta i men i alla fall 45 minuter längre än planerat tog vår handledning vi hade idag. Mycket för att vi kom in senare men trots det så hade vi otroligt lång handledning. Vi fick visserligen med oss en hel del tips till arbetet så det var ju bra. Ska bli kul att grotta i det på tisdag...Jaaaa, ni hörde rätt, jag ska inte till universitetet förrän tisdag nästa vecka. Det ska bli skönt att vara hemma för jag har en hel del pluggande inför nästa tenta att göra.....en hel massa litteratur som ska gås igenom och bearbetas.

Började nio imorse med grupparbete och det kändes både lätt och inspirerande...riktigt kul. Men på tisdag får vi ta och banta ner texten en del och försöka komprimera det skrivna...vi har rejäl platsbrist nämnligen..nåväl, det löser sej.

Peter fick hämta Vicce på fotbollsträningen eftersom jag blev så himla sen, men det löste sej ju bra. Jag hade middan på gång när de kom hem så vi hade tid att bara vara ett tag och det är underbart.

Vicce är ledig från skolan imorgon för de har nån utvecklingsdag där. Vi ska besikta min lilla bil imorgon så jag hoppas ni håller tummarna för att den klarar besiktningsmannens hårdhänta behandling. Sen ska vi sticka iväg och inhandla skor till Vicce, fattar inte vad ungar sliter skor fort....så imorgon blir det nya som sagt...kanske hittar ett par till mej också kanske, vi får se.

Det har varit ömsom regn och ömsom sol idag och hyfsat varmt i luften, en perfekt dag att sitta inne med näsan tryckt i böckerna på. Nu ska jag kolla lite på teven innan jag kryper under täcket med en god bok.....; Empowerment

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0