Okej, det funkade....

Okej, nu funkade det med inlägget, TACK SARA!! Äntligen!!

Vet ni vad, jag är så in i bomben glad idag för jag har just fått klart var jag ska tillbringa nästa termin då vi har verksamhetsförlagda studier i 20 veckor.
JAG SKA VA PÅ PSYKIATRIN!!!!!
Det ska bli så himla spännande och en dundererfarenhet och jag är så jäkla glad!!!

De ringde idag från VFU och skulle diskutera var jag skulle vara och först ville de ha mej till nåt projektarbete men jag har inte ens kryssat i att jag vill det på anmälningen, vilket jag också sa till henne. Då slog hon mej med häpnad och erbjöd mej psykiatrin på sjukhuset. YEA!!!!
Ska kontakta dom så fort som möjligt....idag tror jag, ska bara samla mod och lugn.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Grattis i massor....kramar i massor

2009-05-08 @ 15:32:39
Postat av: Sofie

Åååå Anki :D Jag är så glad för din skull! Grattis till en toppenbra praktikplats! :D



Ha en toppen helg!

Kram

2009-05-08 @ 18:42:01
URL: http://aboutsuddie.blogspot.com/
Postat av: sara

Varsågod Anki!! :D Kul att du är nöjd med din praktikplats också! Grattis! Du får definitivt höra mer om vad du valde bort, sen, I promise. KRAM

2009-05-08 @ 19:23:28
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0