Morgon med brevskrivning

Usch, skittrött som vanligt på mornarna..fattar inte att jag inte kan njuta den här tiden på dygnet som alla andra...Jag tycker verkligen att det är skitjobbigt att vakna till....Fattar inte varför när livet är så underbart när jag väl vaknat till...borde egentligen vakna tidigt, ivrig att påbörja ännu en underbar dag...men nepp, inte jag inte...mornar är verkligen inte min tid på dygnet. Nåja, jag sitter ju här nu så uppe är jag i alla fall.....

Jag har skrivit ett brev till min underbara kompis George i USA på morron....är lite orolig för honom...förmodligen i onödan men jag blir det när jag inte hört nåt på ett tag....han är över 70 år....och en av mina allra bästa vänner som jag kan prata med om precis ALLT. Underbart att ha en sån vän..full av livserfarenhet, goda råd och insikt om livet. Han är fantastisk.

Ska till Örebro idag..ska jobba med gruppisarna som sagt....de flyttade fram tiden från 9 till 10 för det var klassfest igår kväll....Jag förstår dom och det är faktiskt rätt så skönt att kunna sitta här i lugn och ro ett tag extra...

Dax att fixa till sig lite...och käka lite frukost

Ha en fantastisk dag

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det är faktiskt inte konstigt att du är seg på morgonen för du är ett riktigt energi knippe och så sprudlande glad jämt så någon gång på dagen borde du vara lite segare i alla fall..du är i alla fall en HEL mysig GOD och GLAD tjej tycker jag och säkert många med mig..Kramar på dig

2009-05-15 @ 05:36:26
Postat av: Svar till Ella

Tack va du är go vännen!!!

Kramar i massor tillbaka

2009-05-15 @ 12:33:39
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0