Kvinnliga egenskaper

Mm, dagen var väldigt bra, förmiddan då vi gruppade bara försvann. Vi var aktiva och produktiva och hann med en hel del. Fortsättning följer på torsdag.

Föreläsningen på eftermiddan handlade mest om saker jag redan visste.....men bra med lite repetition kanske....

Just nu springer jag mest omkring som ett yrväder och försöker göra eld i panna, vattna kusarna, blogga och laga mat på samma gång....En mycket kvinnlig egenskap har jag kommit på i mitt förhållande...det där att kunna göra flera saker på samma gång menar jag. Peter brukar ta det hela lite mer lugnt och strukturerat.....som när han står och håller i handtaget på kaffekokaren och väntar på att det ska koka upp (jaaaa, vi kokar kaffe på gammalt hederligt vis)...om jag då ber honom räcka mej nånting, kan vara en handduk som ligger på bänken bredvid...svarar han lugnt;  Ja, men just nu kokar jag kaffe så du får vänta lite. Detta svar resulterar alltid i att jag själv går och hämtar handduken medan Peter i lugn och ro kokar färdigt sitt kaffe.

Såååå, våra kvinnliga egenskaper är värda att vårda....så nu ska jag gå ner i köket, svänga ihop en köttbullsmet samtidigt som jag skalar potatis och plockar in disk...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: sara

Kvinnliga egenskaper är bra att ha, när de fattas hos männen! :p suck, haha. TUSEN TACK TILL GULLIGA DIG för teet! :D Jag blev tagen på sängen där, helt surprised. Sötis. Kram!!

2009-05-12 @ 19:59:09
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0