Jag har blivit beskjuten....

Tog cykeln till grannfamiljen för jag skulle hämta Vicce som var där och spelade lite fotboll med grabben i familjen. Går i lugn och ro över gården när skottet träffar mej i nacken. Först blev jag som paralyserad, sen skrek jag när jag kände det iskalla vattnet rinna nerför ryggen för att dränka mej totalt. Nästa träff kom från ett annat håll....en hårdare träff, mer vass och den träffade mej på benen, bröstet, huvet...samtidigt kom fler träffar över ryggen. Anfallet lugnade sej inte förrän jag drypande blöt flydde in i köket med ett koppel skrikande ungar och vuxna efter mej med sina vattenpistoler och vattenfyllda ketchupflaskor i högsta hugg.

Japp, jag hamnade i årets första härliga underbara vattenkrig. Men hämnden är ljuv.....jag ska allt ta dom jag...när de minst anar det ska jag smyga mej på dom och då....då ska ni få se på fullträff!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tror att du är en rolig mamma :)

Kan du adoptera oss? :D



Ses på torsdag morgon, 6:45.... brrr

2009-05-26 @ 19:30:25
Postat av: Sofie & Helena

Vi tror att du är en rolig mamma :)



Kan du adoptera oss? :D



Ses torsdag morgon, 6:45.... brrr

2009-05-26 @ 19:31:53
Postat av: Svar till Sofie och Helena

Va goa ni är!!! Klart jag kan...men ni måste kunna skjuta med vattenpistoler så ni kan hjälpa mej hämnas på kidsen..hihihi.



Tidigt värre minsann, men torsdag morron var det jag;).



Kram

2009-05-26 @ 19:43:00
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0