I väntans tider

Japp...sitter här och väntar på att LOST ska börja....Sawyer fick ju syn på Kate i förra avsnittet...suck...Den stora frågan är nu:  VAD KOMMER ATT HÄNDA IDAG?????
Jag är sjukt fashinerad av Lost och dess krångliga, supernatural och tvära verklighetskast. Give me more!!!!



Hm...mindre kul är det att jag ska ligga i tandläkarstolen exakt klockan 09,05 imorgon bitti...där ska jag gapa snällt medan min snälla tandläkare Åsa ska rotfylla min korkade tand som bråkat med mig en längre tid. Kan knappt tro det själv...men det ska bli skönt...SKÖNT??? Fattar ni...det ska inte va skönt att gå till tandläkaren men just nu tycker jag det.



Jag har släktforskat lite ikväll...dammade av mina släktforskningspapper och skred till verket...det var riktigt kul. TACK Ella!!



Tänk jag har länge letat efter mitt USB-minne och idag dök det upp...i Vicces legolåda. Hur det hamnat där är en gåta för varken jag eller Vicce har lagt det där.....kanske någon av Vicces kompisars söta småsyskon kanske..hihi, lustigt var det och glad blev jag när det kom fram.

Borde nog plugga lite men jag är ganska trött så det får nog va ikväll tror jag.....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas du inte var uppe hela natten nu , men visst är det hur intressant som helst..kram

2009-05-13 @ 06:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0