Hej å hå

Grupparbete på förmiddagen (för ovanlighetens skull:)) och i eftermiddag stack Helena och jag till Marieberg i Örebro och shoppade loss lite....Jag köpte en del kläder till Vicce och han blev superglad. Han kunde ha allt också....tuuur.

Bläck till skrivarn som stått och dammat ett bra tag nu blev det också...så nu har jag skrivit ut arbetet vi jobbar med så nu kan jag följa med bättre och kanske sluta med att upprepa det andra har sagt hela tiden....eller är det åldern kanske....nej......nej...

LOST ikväll och det ser jag fram emot som vanligt...skitspännande och sexigt

Nu ska jag gå ner till grannen med lite kläder jag rensat ur Vicces garderob....

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0