Fin tork

Solen strålar och vinden viner...idag tvättas det febrilt i det underbara torkvädret.

Sitter och inväntar Vicce och Nils som kommer från skolan snart. Vi får väl se om det blir övernattning, de hade funderingar på det igår grabbarna.

Mår kanonbra efter en lång sovmorgon, har massor av roliga saker att göra hemma idag...städsaker...och jag tycker det ska bli KUL....ja vet...hjälpen är långt borta.

Har fått en tid då jag ska träffa mina handledare inför mina verksamhetsförlagda studier nästa termin. Jag ser fram emot det jättemycket!!!!!

Jaha, tillbaka till verkligheten....Hörs senare

kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår verkligen inte varför alla ni har hakat upp er på och TROR att jag är ledsen, och detta för att jag inte "fick min idé igenom". Det var ju inte det det handlade om. Det var det där med kritisk reflektion som jag blev frustrerad över och det står klart och tydligt i mitt inlägg. Jag menar att jag drar den kritiska granskningen till sin spets, vilket jag tycker att jag är ensam om. Du kanske också vill lära dig, och göra ett bra arbete, men den tonen finns inte hos alla ska du veta. Men det kanske du inte visste eller har lagt märke till isåfall. Jag tycker hela allt det hära har gått överstyr nu. Jag försökte säga min åsikt igår, men blev mothuggen och nu när jag har sagt hela min åsikt (som tyvärr var tvungen att bli på bloggen pga mothuggen), så får JAG skit för det. Jag tycker inte det är okej.

2009-05-15 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0