Äventyret kan börja

Dagen har varit full av "Have to´s"...fast roliga sådana såklart. Handlat och förberett till helgens bravader.
Jag kommer inte att göra några inlägg förrän på lördag kväll eller söndag eftersom jag kommer att vara ute på skojiga äventyr.

Sakna mej inte föööör mycket nu bara.

Lovar att berätta allt när jag kommer tillbaka.....Nu ska äventyret börja och jag är glad i hela kroppen!!!

Dagens lilla visdomsord:

Vad vi är idag
kommer av våra tankar igår,
och våra tankar idag
bygger vårt liv i morgon:

Vårt liv skapas i vårt eget sinne.




På återseende
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas ni får ha det trevligt under helgen med ledighet och äventyr..kramar från oss

2009-05-20 @ 21:11:27
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas ni får kul! Ser fram emot att läsa vad ni gjort sen;) Kram!

2009-05-22 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0