Äntligen...

...har jag köpt en ny kamera så nu kommer jag förmodligen plåga er med en massa bilder på allt och inget....bara för att det är kul....för mej...hihihi


Snygg va?? Med inbyggd antiskak....hm..undra varför han rekomenderade det...ser jag såååå gammal ut??

Förutom det så har jag varit i Örebro idag och grupparbetat, vi har gjort vår powerpointpresentation vi ska använda vid redovisningen på fredag. Vi ryckte igång med diverse förberedelser vid nio imorse då vi först lämnade in vårt projektarbete och sen kopplade upp en gruppkompis över nätet så hon kunde va med från Dalarna. Heja tekniken!!!

Kan bara säga att dan i Örebro varit grym på alla plan. Vi har skrattat och haft skitkul samtidigt som vi fått till en slags presentation. Jag kommer att dela med mej lite mer efter redovisningen...vill inte delge nån nåt just nu, bara att vi haft jäkligt kul idag.

Peter klipper gräset som är alldeles för högt, han har också klippt häcken runt uteplatsen så nu är det ganska snyggt ett tag igen.

Nu ska jag gå ut och prova kameran lite mer.

Hörs senare idag!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du är väl inte gammal heller , det var nog det att han tyckte att den bruden har mycket skoj för sig och är så allert att hon behöver en kamera med lite klös i ..

2009-05-26 @ 06:38:06
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Svar till Ella

Hahaha, tack vad du är snäll!!!!

2009-05-26 @ 13:27:42
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0