Virusvarning

Om du får en skojig länk där jag ger dej...ja vad som helst....nakenbilder, foton...you name it..... över msn.....ÖPPNA DET INTE!!! Min dator har fått fnatt som en katt en mörk natt och har fått för sej att skicka en massa länkar till mina kontakter........Jag har terroriserat flera av mina stackars vänner, helt ovetande, i helgen...SORRY:(.....Nu har det varit lugnt ett tag men man vet aldrig...

Jag gör just nu en virussökning för att se om jag kan hitta nån liten maskig överraskning nånstans...funkar inte det fick jag tips om att avinstallera msn och sen installera den igen...TACK, för det tipset!

Vi får se vad som händer, är helt lost utan min dator för den är ju mitt arbetsredskap och jag har ingen penningsjö att ösa ur tyvärr....för att köpa en ny alltså.....nåja, det löser sej.

Dagen har anars varit hur rolig som helst.....och aktiv....började förmiddan i bibblan där jag läste som bara den...sen käkade jag lunch med ett gäng raringar innan vi skulle på föreläsning om systemteori igen. Intressant och svårt....nåt att bita i!

Jag har fått skrattat halvt ihjäl mej åt roliga folk som skämtat och skrattat runt om mej...fasen vad positiva människor smittar av sej alltså...mer sånt!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0