Turgumma

Har fått lov att skriva ut min turgummas namn på bloggen och vill därför säga
GRATTIS PAULA
som faktiskt har vunnit (på nån vanlig tävling på en spelsite) en resa för två till Sydafrika.
Hon sticker med sin sambo den 15 april och kommer hem 21 april.

Tänk dig att skriva i ditt namn på nån tävling..du vet sådär som man gör med en känsla av..äsch, jag vinner nog inte men jag måste ju chansa....i magen.
Sen kommer ett meddelande att du faktiskt har vunnit och att du sticker nästa månad...ja vad kan jag säga,
GRATTIS IGEN PAULA, du är grymt värd den här resan!!!

Hit ska hon

Och här ska hon bo

Mer bilder där hon ska bo

Hon tipsade mej om att de har en liknande tävling på aftonbladet idag och just idag är sista tävlingsdagen, du kan också tävla här

Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0