Torsdag

Idag har jag varit i Örebro för en heldag igen. Ny delkurs började idag och handlar om teorier och arbete med männskor på strukturell nivå. Detta är en superintressant kurs tror jag, synd att den drar igång direkt efter tentan bara, man har liksom inte hunnit hämta sej än. Ska börja läsa lite ikväll tror jag, om bara huvudvärken som hängt i hela dan ger med sej lite....mycket gnäll på mej men så får det va ibland....

Många var hängiga på föreläsningarna idag (föreläsning om systemteori på förmiddan och en om nätverksarbete på eftermiddan), det var lite party igår, tentaparty...de hade nog haft kul.

Jag sitter och käkar mackor och dricker oboy...var lite sugen. Blev bjuden på lax-middag när jag hämtade Victor hos Lisa och Weine ikväll, Vicce och Nils hade lekt i eftermiddag. Tänk vilken lyx va, dukat bord....superlyxigt och supergott. Tack så mycket!! Ni visste vad jag behövde!

Nu ska jag läsa lite bloggar.....sen sova...kanske läsa först...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du får hämta andan i helgen , det är du värld

2009-03-27 @ 06:40:40
Postat av: Vigdis

Haha...Ecoben =) Den var bra!

Det ska jag börja kalla mina orakade ben för ;)

2009-03-27 @ 06:54:12
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0