Tentan...

Fick reda på hur omtentan i etik gick idag och jag blev godkänd. Känns underbart skönt att inte ligga efter mer...nu är man med i gamet igen så att säga...åtminstone till nästa tenta....men det bekymrar jag mej inte för nu utan nu ska det njutas av känslan av success.

Jag har skrivit ganska mycket under förmiddan, tillräckligt mycket för att jag ska ge mej själv ledigt under  resten av eftermiddan....ska snart hämta Vicce i skolan sen blir det snabb mellis och sen fotbollsträning. Jag åker till Lisa och fikar under tiden Vicce tränar, hon frågade mej så snällt.....

Kvällen kommer att gå i läsandets tecken, då ska det pluggas med stort P....ska även försöka plöja igenom boken om motiverande samtal för den ska åter till bibblan på fredag.

Tack för att

jag har lite mindre kvar att skriva till på fredag
jag har hunnit läsa en del litteratur
jag har lite mer ork


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: annica

Grattis! Vad skönt, du är helt klart värd en eftermiddag ledig och mer därtill. Jag tar också "ledigt" varken jag förtjänar eller ej hehe KRAM!

2009-03-11 @ 14:09:18
Postat av: Evalena

Ja ha ja , hörde att Peter trodde det var jag , jag satt i godan ro och drack mitt kaffe när jag såg peter komma i bilen och blinkade på en älg ko som gick så lugnt och stilla vid vägkanten då tänkte jag i mitt stilla sinne att vad gjorde han dä för men men peter är peter tänkte jag då...... fniss

2009-03-11 @ 18:01:43
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0