Svullen och fin

Ja filmen var lika gulligt bra som jag minns den....och lika rörande sorglig.
Jag gråter så fort Demi Moore gråter...hon spelar verkligen skitbra i den gamla filmen.....
Det betyder att jag gråtit en massa i ungefär en och en halv timme nu.....svullen och fin till imorgon, det blir fint det.

Nu ska jag göra eld i pannan och slänga mej i duschen, sen blir det lite plugg innan jag somnar.

Upp tidigt imorrn igen, Örebro hela dan......grupparbete på morron och seminarie på eftermiddan.

Vi tänkte åka fram till Sköllersta och köpa lite korv på hemvägen på fredag....till Lithells. De har en liten shop utanför fabriken där de billigt säljer korvar som inte riktigt håller måttet...de kan va för korta, för långa eller ha nåt annat skönhetsfel så de inte kan säljas ute i affärerna. Va faan, inte bryr jag mej om hur den ser ut...korven....storleken har ju ingen betydelse, det vet ju alla......inte ska jag anmäla den till nån skönhetstävling heller.........så på fredag blir det korvgubben som gäller.

Nu blir det sista rycket för idag

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0