Snöigt

Det snöar här, det är vackert men kanske lite onödigt...nåja, än är det ju vinter.
Peter har kört med Nicke på förmiddan och det går verkligen kanonbra, han börjar fatta stanna och backa..GRATTIS MIN PETER!

Själv har jag ont i skallen och svettas som attan...kan det va tentaångest eller vanlig förkylning kanske....jag har inte tid att bli förkyld för på onsdag har jag tenta.
Vicce är fortfarande inte helt återställd i benet...lutar åt att han inte kan vara med på tisdagens bandyturnering...jätteledsamt men jag törs nog inte låta honom vara det, tänk om det hoppar ur igen....säkert bäst att vila...vi får se, morgondagen får utvisa hur det blir. Det blir i alla fall ingen fotbollsträning idag.

Igår var en av Vicces kompisar, Nils, här och innan vi skjutsade hem honom åkte vi till Degerfors och käkade på "Ralfs", en pizzeria med världens godaste kebabrullar.....fast igår var det för mycket sallad i....skulle ha passat en kanin kanske men inte mej....

Jag kokar vitkål, ska bli lite kålpudding till lunch...vad sägs om det mamma??;)

I eftermiddag ska jag fortsätta plugga.....

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0