Poppigt värre

Shit vilken grym skiva jag fick hem från GINZA idag, Celine Dion My Love. Den är skitgrym och innehåller alla hennes underbara låtar...My heart will go on, One heart, Pour Que tu m´aimes encore, I´m alive, It´s all coming back to me now, Power of love....ja, you name it. Köp den, den är grym om du gillar Celine förståss.


GRYMT BRA!!

För övrigt ska vi möblera om i Vicces rum idag, han ska få vårt hörnskrivbord och vår dator och vi ska ha hans mindre skrivbord. Det kommer att bli så himla bra. Han tycker det ska bli så kul att få datorn i sitt rum så klart.

Jag har också ringt till telia för att fixa hit en tekniker som ska dra in nya telefonledningar i vårt hus, de ledningar vi har är såna jag själv drog in utifrån för typ 20 år sen...ska bli skönt att få det fixat.

Nu ska jag börja plocka ner datorn så vi inte kan ångra oss...*ler*

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Haha...

"Huggtänder av stål"

Ungefär som jag upplever spindlar alltså..? asg



2009-03-31 @ 18:37:11
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Nej nu säger jag god natt och så ses vi i morgon , vill vicce inte vara på fritids så får han gärna komma hit om han vill i morgon .Kram på dig

2009-03-31 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0