Pluggdag

Ja idag har jag pluggat en hel del, det har gått hyfsat. Jag kommer att fortsätta senare men då ska jag mest läsa inför morgondagens föreläsning.

Vi (Vicce och jag) var och kollade när kompisens pojk spelade match tidigare idag. Vi kom inte dit från början utan när det gått en bit in i andra halvlek, men det var kul att kolla det lilla som blev.

Vi avslutade kvällen hos Brinkarna där Peter tillbringat en stund med att meka med Weines bil, ja tillsammans med Weine såklart...de fick ihop det som skulle ihop och tappade inte bort en enda lite del...sicken tur..hihhi.

Imorgon blir det Örebro hela dan...grupparbete på förmiddan och föreläsning om existentiella teorier på eftermiddan...en spännande dag alltså.

Ja idag blir det nog inte mer bloggat för mej för jag har en del att pyssla med.....men vi hörs imorgon igen om ni vill.....så håll ut...hihihi

Var rädda om varandra och ta det lugnt på vägarna nu i snöovädret

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja tack det samma ,du behöver inte ha bråttom för vicce sitter inte i sjön här inte ..

2009-03-09 @ 12:58:08
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0