Pluggarafton

Ja ikväll kommer det att pluggas för fullt inför tentan på onsdag. Men först backar vi bandet.
Har varit i Örebro idag och vi hade genusföreläsning på förmiddan...lärde mej tyvärr inget nytt..kunde skippat den kände jag.
På lunchen försökte jag läsa en del...gick hyfsat.
På eftermiddan var det ny föreläsning och den handlade om homo, bi och trans-sexualitet. Jätteintressant och en jättebra föreläsare. Fick migränanfall mitt under föreläsningen men eftersom jag alltid är förberedd tog jag ett par alvedon så det löste sej efter ett tag.....

Okej..nu är det alltså dax för pluggning.....

Sen helt taget ur sitt sammanhang måste jag bara få vräka ur mej att jag verkligen avskyr människor som inte lärt sej skilja på mitt och ditt!!!! Hur faan ska man skydda sej?? Spikmatta? Minor? Tala om för mej??

Som tur är har vi inte drabbats personligen, men det dröjer väl inte antar jag......suck......

Lycka till med pluggandet alla socionomvänner

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack och lycka till själv med ditt pluggande! Själv läser jag ju hellre din blogg förstås;)Kram!

2009-03-23 @ 22:41:30
Postat av: Evalena

Jag måste verkligen få hålla med om mitt och ditt , man blir så j-vla förbaskad..man bara går och väntar på att det är dags för en annan att bli av med något..

2009-03-24 @ 06:01:25
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Hoppas allt går bra med ditt pluggande!

Ha en bra tisdag nu! =)

Kram

2009-03-24 @ 07:04:26
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0