Örebro idag....

gick bra. Vaknade till underbar nysnö imorse och upptäckte när jag åkte att min käre Peter kört av vägen.....alltså vägen som vi har på gården...han hade inte hunnit ut på stora vägen utan gled av uppfarten och ut på gräsmattan...han hade sandat och grejat och hade förmodligen inte varit särskilt glad....men han kom loss och fram till sitt jobb in one piece......

Jag åkte i sakta mak till stora vägen där jag mötte upp Helena som vanligt och vi var på vårt seminarie på universitetet, det var givande och vi diskuterade de olika teorierna psykodynamisk teori, behavioristisk, humanistisk och existentiell utifrån en familj med olika egenheter och problem....skitkul, utvecklande och häftigt. Det var kul att höra hur de andra hade tänkt kring teorierna och jag lärde mej massor....

Den här kursen kryper verkligen in under skinnet på en...den får mej att reagera, reflektera, fundera, grubbla och kanske främst växa...jag tror faan jag växer inuti och det är en sjukt häftig känsla...det är väl det som är meningen med att läsa...att man ska växa....

I still have some growing to do.......

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Jag måste bara få säga att du är en helt underbar människa som växer i mina ögon , du är helt otrolig utan massa plugg du är av naturen en förstående och omtänksam person så ditt pluggande tror jag passar dig som handen i handsken..Stora varma kramar

2009-03-14 @ 05:24:06
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0