No time today

Hoppas alla som läser min blogg nu har haft en lika bra dag om jag.
Vaknade visserligen med huvudvärk imorse....somnade med det inatt också så det var väl inget annat att vänta.
Kollade på melodifestivalen igår kväll, Lisa och Weine med barna var ju här och vi åt och drack gott och hade allmänt mysigt.

Idag var det träningsmatch för grabbarna mot Degerfors och våra hjältar gjorde det mycket svårt för Degerforsarna..YES!!!!!  , vad bra dom spelade..Vi föräldrar stod förståss bredvid och hejade och skrek...ja det var spännande och riktigt kul!!

I eftermiddag har vi varit ute i det vackra vårvädret...vi har börjat röja undan lite på gården...eftersom vi just nu bor på en byggarbetsplats så behöver man röja ibland....åååhhh vad jag längtar tills utbygget är klart....Vi ska leja bort fasaden på huset i vår/sommar, byta alla fönster och brädfodra om huset...vi gör det inte själva igen utan lejer bort hela skiten..jösses så skönt att bara kolla när andra jobbar...Ja ja, vi vet att det kostar pengar...mycket pengar, men det skiter vi faktiskt i just nu, bara huset blir klart nån gång....

Peter har tömkört Nicke idag (ja som alla andra dagar då...) och de går i skog och mark, vi mötte dom och tränade Nicke på att det kommer rörelse framifrån...han är otroligt stabil och lugn. En riktig toppenhäst och jag är jätteglad att Peter fått tag i en häst han kan jobba med som han så gärna vill.

Nu kommer snart nån arbetskamrat till Peter på en fika och ska kolla hästarna...
Jag ska plugga.....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

vilken härlig dag...

2009-03-16 @ 06:15:03
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0