Morrn morrn

Dan har nyss börjat..ja knappt egentligen, skulle helst vilja sova ett par timmar till men så är det. Idag är det en del på gång på förmiddan, klippning och handling är det tänkt. I eftermiddag ska jag plugga inför kommunikationsövningarna imorgon.

Kvällen igår tillbringade jag i telefon...först släktforskade EvaLena och jag över linjen och det var verkligen skitkul, vi hittade en hel del matnyttigt. Det går jättebra för henne och det är så himla kul tycker jag
Sen ringde jag mamma och pappa för jag skulle höra om de ville ha korv med från Sköllersta när jag ska dit imorrn....det ville dom....sen blev mamma och jag i telefon hur länge som helst....så jaa, igår kväll var det en telefonkväll. Mysigt!!

Ja, dax att piggna till lite och köra igång...

Förresten....har ju MTV på som vanligt med dess blandade informationsflöde.....Nyss fick man otroligt värdefull info angående om man är överviktig och behöver en diet eller inte.......Man behöver bara smsa BODY till ett visst nummer och svara på tre frågor så får man veta. Enkelt och helt jävla sjukt!!! Inte undra på det finns ätstörningar, komplex och andra kroppsfixerade problem bland ungdomar........

Ha en helt fantastisk dag

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Nina

Tjabba :), njae det finns inte direkt nån lugn plats att plugga på och så hasr man ingen ork :/ , IDag är iaf än så länge en bättre dag än va det var i måndags :D , allt bra med dig ? :) Kram

2009-03-05 @ 08:29:30
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jah det är juh det ;D, haha jarrå jag fick säga till honom ett antal gånger innan han vaknade till xD , så jag fick ställa honom upp så började han gå till sin egen säng xD haha :D han var så trött xD , jaså :) det kommer säkert bli värsta snyggt :) kram

2009-03-05 @ 08:49:23
Postat av: Evalena

Tack så hemskt mycket för i går det var kul och vad grejer jag får fram på dem .Kram

2009-03-05 @ 14:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0