Mörkret sänker sig sakta...

...och vi kurar skymning och har det hur mysigt som helst.

Var och handlade förut......mycket folk var det.....mat i fel vagn la jag.....skrattade gjorde vi.....tappade philadelphiaost....jag snurrade runt och böjde mej efter min tappade burk.......knuffade till en tant som log och kallade mej snurrmaja....vi skrattade igen...och vi överlevde.....

Ha en skön fredagkväll...vi har en hel helg framför oss så njut nu av ikväll......det är långt till måndag....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Tack så mycket =)

Hoppas du känner dig mindre "snurrig" nu, och att du får en fin fredagskväll ;)



Kramar

2009-03-20 @ 20:26:06
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Det låter mysigt vi har det även här , kan tänka mig att det snurrade till men du vet vad jag tycker , ett skratt eller fler förlänger livet , grymt grymt eller något liknande ljud från ÄLGKOA...

2009-03-20 @ 22:20:13
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0