Migrän och illamående

Fick såklart migränanfall ikväll när jag skulle sätta mej och plugga det sista....konstigt nog fick jag lite huvudvärk och illamående också.......skit....... Fasan är ju att få ett anfall mitt under tentan imorgon...men funderar jag och jagar upp mej för det så kommer det antagligen ett så det är bäst att ta det lite chill.
Migränen har verkligen ingen jävla känsla för när det är lämpligt att komma och hälsa på.....Lite HYFS om jag får be...TACK!!

Jag orkar inte plugga mer nu utan får helt enkelt hoppas jag förberett mej tillräckligt...

Nu ska jag ta en varm dusch, lägga mej framför teven och bara koppla av, sen tänker jag sova tidigt....ska vara i Örebro redan klockan 8 imorgon så jag får åka 6,30....och upp ännu tidigare...å jag som verkligen är sjukt morgontrött.

Wish me luck tomorrow!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Annica

God morgon och Lycka till! Vi ses snart, Kram.

2009-03-25 @ 05:36:29
Postat av: Evalena

LYCKA TILL jag vet att det kommer gå bra du har cellerna på rätt plats i huvet...stora kramar

2009-03-25 @ 06:02:14
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till :) kram

2009-03-25 @ 14:25:01
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0