Irriterande....

är det att min gubbe vägrar lämna över teven till mej när Inter spelar mot Manchester United....hur är det möjligt att nån människa väljer Efterlyst med Hasse Aaro före Zlatan och Ronaldo.....han kan ju inte ens dansa han Hasse...*sur suck*

Minns ni att jag pratade om en likör som heter Southern comfort som skulle vara oerhört njutningsfyllt att blanda med cocacola för att sen drickas....Idag köpte jag cocacola och blandade noga de båda ingredienserna, kröp upp i soffan och beredde mej på att njutningsfullt sitta och sippa på denna drink.......
Jag måste tyvärr meddela att denna blandning var det äckligaste jag druckit nån gång....jag fick faktiskt kväljningar....lämnade över glaset till Peter och högg in på min inköpta godispåse istället....tur man har en back-up.

Imorgon bitti fortsätter skrivandet.

Tack för att

min familj är frisk
jag varit pigg idag
Peter somnade på soffan så jag får se klart matchen;)

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det var tur att du fick se på teven till slut , "tålde" han inte mer än en drink...små ler

2009-03-12 @ 05:26:45
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: tess

Ja hade oxå vALT hASSE Aro... hi hi hi...



hrm... så e de... hoppas allt e bra trost allt //Tess

2009-03-12 @ 11:17:49
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0