Inatt skulle visst klockorna dras fram...

å jag missade det precis som alla andra år, ordningen är därmed återställd..homeostasen likaså...

Dagen blev nu så jäkla kort...en timmes minskning på eftermiddan gjorde himla mycket faktiskt..helt plötsligt var klockan halv fyra istället för halv tre.....och lunchen vi åt ganska tidigt blev istället en sen lunch.....hur ska jag kunna sommna i vettig tid ikväll som sov skitlänge enligt den nya tiden idag...sååå himla typiskt mej.

Men men, det är ju inte jordens tabbe och inte jordens undergång att jag missade det heller....

Ni släckte väl alla lampor igår kväll nu då? Vi gjorde det definitivt och det var riktigt mysigt, kändes så globalt, internationellt och alltomspännande på nåt vis. Sen sneglade jag på en och annan granne och funderade på varför inte är alla är lika medvetna som jag....en granne hade till och med lampan på altanen tänd....varför det mitt i vintern när man ändå inte sitter där undrade jag i mitt kolsvarta, klimatsmarta hus.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var i Kga hos en kompis med några andra kompisar och vi kom på vid halv 9att vi skulle släcka så vi satt där med tända ljus i över en timme :) det var mysigt faktiskt :)

2009-03-29 @ 17:43:48
Postat av: Nina

glömde skriva mitt namn på förra kommentaren xD

2009-03-29 @ 17:44:36
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anki svarar Niina

Ja visst var det supermysigt...och för en gemensam bra sak liksom!!

Kram på dej

2009-03-29 @ 20:24:13
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0