Hemma en sväng:)

Ja, hemma och mellanlandar, hämtar andan lite innan vi ska iväg igen. Men jag backar bandet lite först......Jag har varit i skolan såklart och haft kommunikationsövning..det var kul, lite lättare än den psykodynamiska övningen vi hade sist, men långt ifrån lätt alltså. Jag fick blodad tand och tycker det är superspännande så jag stack till bibblan direkt efter och lånade två böcker om samtalsmetodik....en om metoder i stort och en om motiverande samtal...hade velat haft en om lösningsfokuserad metod också men hittade ingen som fanns inne.
Nåja, jag ska vara hemma hela helgen och läsa böckerna....sen har vi ett megastort arbete som ska vara klart nästa torsdag så det kommer jag att jobba med också i helgen. Så, det blir en helg i bokens tecken.....

Efter skolan åkte vi fram till Sköllersta och Lithells där. En pyttepytteliten affär där man fick handla över disk men skitbilligt. Vad sägs om grillkorv för 25 kronor kilot...eller varmkorv för 35....
Jag nämnde att det kunde vara lite skönhetsfel men att det inte gör nåt eftersom jag inte ska anmäla dom till skönhetstävling...jag nämnde också att storleken inte har nån betydelse.....kolla in mina snygga korvar...eller ett par av dom;)


Det var en gång en pytteliten affär som sålde pyttesmå korvar..........


Tror ni det finns korvbröd som passar?!?

Okej....nu ligger mina korvar i frysen...mamma och pappas och Lisas i kylen....min kyl är proppfull av korv.

Vi är bjudna till Lisa och Weine ikväll på mat och umgänge. Victor är redan där, har varit det sen skolan slutade och ska sova över där till imorgon. Det hade han och Nils kommit på...det är så påhittiga de små raringarna.

Nu är det dags att göra sej iordning lite.

Vi hörs inte förrän imorgon igen för vi blir troligtvis ganska sena ikväll.

Kramelikram!!!

Kommentarer
Postat av: Evalena

Häftiga korvar du fick tag i..

2009-03-06 @ 17:32:03
Postat av: Annica

Haha! Jag köpte också sådana förra veckan, dock inte lika missbildade;)Tack för att du finns, jag blir glad bara av att se dig i skolan. Du piggar upp! Kram Annica.

2009-03-06 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0