Ghost på teve

Ja den har nyss börjat och den tycker jag är grymt bra.....på ett larvigt och roligt sätt kanske..sorglig också såklart..skitsorglig, jag vet att jag kommer grina men jag gillar den ändå.

Vicce skulle klippa sej 16,30 idag trodde jag...kvart i fyra ringde frissan och undrade var han var....då skulle han varit där 15,30....typiskt. Men frissan var så snäll så vi fick komma till halv sex så nu är han nyklippt och fin. Det är inte kortare direkt men nyklippt.....

Nu ska jag fortsätta att kolla på Ghost....för alla ni andra fans så går den på tv4 film nu...skynda skynda!!!!!

   
                                             

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Han vart nog fin i håret kan jag tänka , Simon får för sig att göra extra läxa vid tjugo över nio , de är allt bra roliga de små liven . Sov så gott..

2009-03-03 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0