Går mest och vankar...

...och får inte mycket gjort idag inte....varför är vissa dar så in i bänken svåra att få nåt gjort på...Igår gick ju allt som en dans ju. Ja, jag är inte sjuk eller nåt sånt inte utan jag bara går och grejar men får ändå inget gjort liksom...konstigt.

Skulle göra en så enkel sak som att värma en "korv" med ärtsoppa......När den kokade så lyfte jag av kastrullen men då vred sej hela handtaget och soppan åkte ut på spisen......Vid närmare undersökning såg jag att hela handtaget spruckit...såååå typiskt


Fint va.......

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Vissa dagar är bara såååå tråkiga..Kram

2009-03-12 @ 19:06:45
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0