Extrabarn

Två extrabarn är här idag. Vicce har en kompis här under dagen, Nils, och då stannade Nils lillebror kvar här när hans föräldrar åkte till örebro för att handla lite födelsedagspresenter åt honom. Han fyller 4 år på måndag, samma dag som min pappa fyller men han fyller förstås inte fyra....hehe

Plusgrader som gör allt så himla blött ute....idag känns gårdagens snö ännu mer onödig eftersom den smälter bort direkt....precis som om det inte var tillräckligt blött ute redan....morr

Dags för lite lunch, tänkte göra spagetti och köttfärssås det är sånt ungar gillar...åtminstone de här tre....

Sen tänkte jag plugga litegrann....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Passa på att få lite avkoppling och njut av tillvaron också , det vet jag redan att du gör men ville bara påminna lite så du inte ångar på och rätt in i vägen..kram

2009-03-28 @ 15:30:51
Postat av: Evalena

jag menade väggen...ha ha

2009-03-28 @ 15:49:18
Postat av: Anki svarar EvaLena

Hahaha, ja jag förstod det....jag tror jag läste väggen också, reflekterade inte ens...hihihi

2009-03-28 @ 15:51:14
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0