En underbar morgon

Ja det har jag haft..eller har rättare sagt. Har dammsugit och håller på att tvätta mattor.....såg att mina blommor håller på och dör så de ska få lite vatten sen.
Peter har plogat snö hela natten och yrar nu mest runt för han har tandläkartid nu på morgonen....9,20....sen sover han nog tror jag....ganska länge.

Jag börjar bli trött redan...ja förmiddagar är ju inte min grej liksom...ska läsa lite psykodynamisk teori sen för jag vill förbereda mej så gott det går inför tentan vi har om fyra veckor.

Ska grotta ner mej i Cd-skivan "Sveriges befolkning or 1900" en stund. Såg att min kompis EvaLena lagt ut lite mer info i sin forskarblogg så jag tänkte kolla om jag hittar dom år 1900......kul.

Solen bryter fram så det verkar bli en fantastisk dag.

Hoppas ni får en skön dag, vi hörs igen senare...om ni vill såklart

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0