Dagens bravader

Ja dagen har väl inte varit särskilt varken spännande eller överväldigande, mest helt vanlig och riktigt bra. 
Grupparbete på förmiddan och det var både skratt och hårt arbete, en riktigt go grupp har jag hamnat i minsann. 

Eftermiddan hade vi seminarie där vi diskuterade olika artiklar med anknytning till teorier. Det var jätteintressant och man lär sej otroligt mycket av att sitta och diskutera med andra. En givande dag på alla plan. Ja kanske inte på matplanet för min sallad jag köpte var en med potatissallad och rostbiff...under potatissalladen och det låg en pastasallad...ja ja, alla nya kombinationer är ju värda att prova. 

Satt och kollade lite kurser i katalogen som finns på skolan...jag funderar på att paralellt med min c-uppsats jag ska skriva nästa vår läsa nån kurs. Jag kollade på olika men ska fokusera på nån som har anknytning till det jag vill jobba med sen...barn och ungdomar...eller familjer... De har en som handlar om barns rättigheter och då jobbar dom mycket utifrån barnkonventionen. Den verkar vara jätteintressant men jag måste kolla lite mer, det finns mycket som är spännande.

Nu ska jag umgås med min familj ett tag.....har saknat dom idag:) Mer än vanligt. ..... 

Kramar i massor till er!!!                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: tess

Ja hoppas du ler.... //Tess

2009-03-04 @ 19:39:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0