Börjar kvällna...

...heter det så...kvällna? Ja det var ett bra ord i alla fall så fanns det inte förut så finns det i alla fall nu.
Nu sover huset...bara tomten är vaken...eller jag menar jag ju.....bara jag är vaken...va ovanligt.... Har fortfarande lite plugg kvar...har inte hunnit fixa till allt än men är på gång...inte dåligt det. Ser fram emot morgondagen, ska bli skitkul.

Har spelat Guitarr Hero ikväll med Vicce...shit va kul det är alltså!!

Jag tänkte bara poppa in och säga gonatt egentligen.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag....

Ses imorrn..om ni vill såklart

Kramelikram!!!!

Kommentarer
Postat av: Evalena

sov så sött när du är klar med läxorna , det ska jag göra nu i alla fall,,

2009-03-05 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0