Aktivt är bra

Det rör sig i alla buskar och i alla snår...motorsågen väsnas på baksidan där Peter kubbar upp vår årsved.....ungarna stojar och leker på framsidan och här sitter jag i mitten på väg ut i brassestolen med en fleecefilt att sno omkring mej....

Såg de första tranorna idag, ja de har förmodligen funnits här ett tag men jag såg dom först idag.

Nu ska jag gå ut och vända mitt vinterbleka lilla face mot vårsolen....borde nog plugga...har lagt fram böckerna på köksbordet men jag tar det sen...först ska jag bara njuta av solen lite;)

Gör det du också
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Låter helt underbart . kram

2009-03-21 @ 19:10:02
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0