Å hur gick det då??

Ja, hur tror ni det gick i matchen igår som jag faktiskt fick se sista 30 av...den mellan Inter och Manchester United...??
Efter vad jag såg så var United det absolut bästa laget...var man än tittade var det en unitedspelare som snyggt fångade upp bollen och gjorde en blixtsnabb manöver..antingen avancerade mot mål eller gjorde en snygg pass....inte ett misstag och fullt av kraft och snabba ben.....
Intespelarna försökte nog men fick stå tillbaka för det bättre laget...många halvträffar och missar....slutade 2 - 0 till det brillianta Manchester United.....nåt annat hade inte varit rättvist...(kom ihåg att jag bara såg de sista 30...Zlatan hade varit kanonbra första halvlek sa kommentatorerna men jag såg inget av det och tydligen så räckte det inte....Sorry Inter, sorry Zlatan, nu är ni ur champions leauge.....

Grattis United!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0