3-ledig

Kvällen sänker sej sakta...jag sov en stund när jag kom hem totalt utarbetad från jobbet....en låååång dag för jag tog några extra timmar..Ja jag vet, jag äääär snäll. Men nu kommer skatteåterbäringen...i form av tre härliga lediga dagar.

Fick ett lätt migränanfall på förmiddag...men det börjar bli lite jobbigt för er att läsa det nu antar jag...de kommer ju så ofta...suck...Men det lättade ganska snart och människorna framträdde tydligt framför mina ögon igen....Back to work!!

Ja, har inte hänt så mycket idag eegentligen eftersom jag jobbade mellan sju och fyra och sen sov ett par timmar när jag kom hem...har inte hunnit hända så mycket direkt...inget jag kan skriva om här i alla fall. På jobbet händer det ALLTID mycket......

Vi får se om det blir en liten vin-tjej-kväll imorgon..nåja, det får bli ciderkväll för mej som accually hates vin...mår illa av lukten...Vet ni vad vitt vin luktar....Jo, det luktar "Konsumparkeringen bakom gamla Zebra i Kristinehamn" och det ger mej kväljningar än idag fast det är typ.....27 år sen.....Nej, jag förklarar inte närmare så det så....nu är det bara ni låter fantasin flöda....å jag ska glida ner i tevesoffan och bara VARA.... och det mina vänner är jag värd....verkligen


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja det är du värd..hoppas du får en bra ledighet , vinkväll med tjejerna ja ha ja ska Peter ockå vara med, ja det blir ju kul..fniss..inte värt att du säger det till honom den lilla kärringen..asgarv..tur att ni tål lite påställa..ha ha..kramar i massor

2009-07-10 @ 06:58:12
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0