Tvestjärt i brallan

Måndag och leeeeeedig. Känns skönt efter helgpasset även om det gått kanonbra i helgen, och jag tycker egentligen inte det är särskilt jobbigt att jobba just för att det är helg utan kanske mer för att det blir typ 18 timmar på en helg. Men som sagt, det går fint.

Idag ska jag fylla upp mitt hungriga kylskåp...som i och för sig brukar vara hungrigt efter helgerna...tänk va mat man äter.

I morse tog jag på mej ett par brallor som hängde över en stol i vardagsrummet...när jag kom ut i köket kände jag att det kröp nåt i knävecket.....snabb som en blixt vred jag av mej brallorna och ut trillade en....TVESTJÄRT...fy faan, vill inte ens tänka på det...va äckligt...de är läbbiga till max tycker jag...urk. Ja ja, jag vaknade till raskt i alla fall.
"Vi bor på landet, och snart jag fann det...att jag hade ett kryp i brallan...."

På hemvägen igår stannade jag till hos Ella och pratade en stund, hon har det så jäkla besvärligt med värk och jag var tvungen att kolla hur det var med henne. Hon är på bättringsvägen verkade det som så nu håller vi alla tummar för att det fortsätter åt det hållet. Du är så grymt tapper tjejen!!!!

Peter gör sin första dag efter semestern idag...tyckte nog han kunde fått nån dag till eftersom chefen hans både ringt och kallat ut han till jobb under hans semester....men han kan kanske ta ledigt längre fram förhoppningsvis. Han måste väl ha rätt till lika många dar som alla andra väl?? Vi har ju fortfarande hö på rot så då kan han kanske ta några extra dar.

Båten blev det inget med, den gick inte att puttra sådär lugnt med som vi vill....varför ha en båt om man inte kan glida i sakta mak och njuta av lugnet tänkte vi. Vi avvaktar nästa "klipp" som dyker upp, vi har ju inte bråttom. Förresten ska vi nog utnyttja husbilen till helgen med en tur till Lisseberg...vi måste försöka få lite semester tillsammans.

Nu ska jag fortsätta greja i röran innan vi åker och handlar. Vicce ville träffa Simon en sväng så de bestämde att Vicce skulle vara där medan jag handlar...och då får jag en pratstund med Ella åxå och det är alltid mysigt.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gullig du är min vän..kramis

2009-07-27 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0