Trött och seg som en deg

Trött och seg idag, kommer aldrig isäng på kvällarna.....och inatt vaknade Vicce av att han mådde illa...jätteilla. Han kräktes inte men mådde pyton. Idag mår han bra men dras med sin evinnerliga hosta stackarn.

Håller på med lunchen, Peter kommer snart hem och äter, är hos Weine och hjälper till med grunden till utbygget. De skulle nog bli klara idag tror jag. Det blir skönt så de kommer vidare med bygget. Peter ska väl fortsätta med vårt utbygge i dagarna också, blir underbart när det blir färdigt. I can hardly wait....

Nu ska jag fortsätta dagen....men först ska jag kika in på min lilla farm:)

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ledig i dag vännen ,passa då på att ta igen dig eller vad säger du farmaren..kram

2009-07-15 @ 13:21:34
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0