Snurrigt

Varmt som helskotta idag...blir svett bara jag rör mej tycker jag. Hängde ut lite tvätt förut, känns oerhört skönt med tvättmaskinen igång igen....förresten IDAG ringde reparatören....men men, nu har vi ju en ny så.....

Ska jobba kvällen idag, börjar inte förrän 15,30. Tänkte hinna med lite småsaker före som att äta och köpa sköljmedel....Känner mej lite tung i huvet och småsnurrig idag, jag är ju ganska väderkänslig så jag antar det är åska på gång. Funderade på det där med min migrän...jag är ju lite känslig för omställningar och ändringar i mitt liv så kanske den plötsliga migränattacken har med den omställning det innebär att jobba istället för att plugga.....vet inte...det borde ju vara mindre stressigt att jobba eftersom jag faktiskt är ledig på kvällarna...men det kan vara lite omedveten oro som ligger bakom kanske. Har dragit i handbromsen på hemmaplan...allt behöver faktiskt inte vara perfekt....

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

HELT RÄTT TILL 100 PROCENT ELLER 200 PROCENT SNARARE...KRAMIS

2009-07-08 @ 21:59:29
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0