Roxy Music

En bra dag....händer massor pågården och det kommer att bli så fint. Peter utnyttjar sin semester till fullo kan man säga, han är så duktig min darling. Jag sitter och lyssnar på en gammal goding jag hörde på jobbet häromdan, den är verkligen superbra. Avalon med Roxy music...kan inte lägga in den för jag sitter vid skitdatorn tyvärr...men kolla på youtube...sååå länge sen jag hörde den,

Vicce har Nils här och de spelar dataspel för det regna småspik ute...men de har faktiskt varit ute och cyklat trots regnet, de är goa de två.

Nej nu ska dagen få fortsätta....

Kramelikram



Kommentarer
Postat av: Annica S

Hoppas du mår bättre! Försök slappna av lite, vi har ju sommarlov! Gör inga måsten, det får du nog av i skolan sen. Ta inte åt dig extrajobb mer än du har på ditt schema, det finns så många arbetslösa ;)Lyssna nu på mig, för tom JAG slappnar av, så gör nu det du också ;).Det är faktiskt underbart att bara "vara"! Kramar till dig vännen!!

2009-07-19 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0