Premiär

Hemma efter en dag på jobbet...lika rörigt idag, blir liksom så ibland. Beror mycket på vem man jobbar med tror jag...tycker mej sett en skillnad även om den är marginell. Men ibland har man inga marginaler att gå på och då blir den marginella skillnaden kännbar till max. Nåja, imorgon är en annan dag.

Snart blir det skjuts till fotbollsträning, det börjar igen nu efter sommaruppehållet. Det ska bli skitkul för Vicce, han har verkligen sett fram emot det.

Farmor stannar inatt också, skulle egentligen åkt hem en tur men fann det onödigt...och jag håller med henne eftersom hon ska hit imorgon igen.

Jag mår bra, inga migränanfall på jättemånga dar, så många att jag slutat räkna och det är underbart. Inuti börjar det landa åxå och det är ännu underbarare.

Kan inte fatta att vi går mot höst redan, jösses så mysigt....men än hoppas jag det blir varmt en till liten period så vi får in veden i boden.

Back to business

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0