Planering av grusgång

Jobbar kvällen..mår okej, ska få trycket taget snart. Det ordnar sej nog.

Vi ska gräva av vår grusgång till huset idag (och imorrn) för den är både gropig och gruslös. Nu ska det bli fiiint. Jag funderade på om vi skulle göra själva parkeringsdelen bredare eftersom vi har varsin bil + husbilen så det är lätt det blir fullt...vi får väl se om jag kan lägga fram förslaget lite snyggt ikväll...fortsättning följer.

Nu ska jag jobba vidare...håller igång till nio ikväll. Fick frågan om jag kunde jobba imorgon men med tanke på hur jag mår just nu så hoppar jag allt över det...de mer än förstod underbara arbetskamrater

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

Att träffa Peter är alltid speciellt. MYCKET... även om vi inte ses så ofta så är det väldigt härligt. Det gör gott i hela mig. Inte mycket slår detta. Det låter både sjuk och konstigt... jag vet.. barnsligt kanske. Men när jag första gången såg Barbados 00 mådde jag hemskt dåligt. Det var första gången på väldigt länge som jag överhuvudtaget hade tagit mig ut.... att jag sedan fick den kontakt jag fick med honom har betytt så mycket. Jag har fått så mycket genom dom genom åren så det är otroligt.



Idag har jag tyvärr liten kontakt med andra jag åkte med Då men kontakten med några av de som arbetat med dom genom åren samt Att man pratar med grabbarna så fort man kommer ut på en spelning är skoj... de har även gett barnen såååå mycket...



Tess

2009-07-18 @ 18:01:48
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0