Övertid

Hm, tjejen jag jobbade kväll med hade inte fixat sin deligering för medicindelning än vilket såklart ställer till med problem när jag slutar åtta och hon nio....det slutade med att jag jobbade över. Deligering kan jag tycka att man ska ordna med direkt man börjar jobba och inte typ en och en halv vecka efter att man börjat eftersom det är ganska viktigt för att arbetet ska flyta...men alla prioriterar man olika.....och det kan ju finnas millioner anledningar till att hon inte fixat den än, glömska, oanträffbara sköterskor eller nåt.....

Kvällen förflöt bra i alla fall och jag är hemma och på väg i säng....uppe med tuppen imorgon.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Uppe med tuppen mmm härligt morgon stund har guld i mun...kramis

2009-07-29 @ 06:15:50
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0