My back is killing me

Okej...skitont i ryggen ikväll och kör ner mot benen...Aouch....skulle kanske inte börjat städa och stryka dukar...lagat mat...och diskat X 2 när jag kom hem från jobbet men jag vill så gärna kunna vara bara ledig imorgon...och det kan jag nu. Jag kommer antagligen få lust att göra en hel massa saker imorgon ändå men då är det bara för att jag vill och inte för att jag måste.

Åh vad jag älskar vädret vi har nu...lite grått och regn till som tätt...Helt underbart mysigt.

Å nu till nåt annat.....

En dag var jag och handlade på "min" ICA affär där jag alltid handlar och kassörskan beundrade den närmast tropiska värme vi hade då...jag svarade att - Nja, jag är inte så förtjust i sommaren och värmen utan är mer en vintermänniska...älskar den kalla vintern. Kassörskan (som var riktigt ung....runt 20 kanske) tittade på mej och utbrast - MEN!!! Blev du tappad på huvet när du var barn eller??
Hmmm....frågade mamma och hon garanterade att detta inte inträffat så här kommer svaret, Nej, jag gillar faktiskt vintern ändå du lilla snärta...utan att det är nåt fel i huvet på mej.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ha ha , skulle vilja ha sett din min när hon sa så och hur du fick försöka att inte säga något väldigt spydigt till denna lilla snärta . Jag kan riktigt se dig framför mig (en kul syn)ha ha ,tur att man kan ha roligt åt vissa grejer eller vad säger du vännen..ha ha..kramis

2009-07-07 @ 06:53:14
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0