Min lilla semester-latmask

Ja, det är min man det..min lilla semesterlatmask...Han är i och för sig värd att vara lat eftersom han bokstavligt talat jobbar häcken av sej annars. Men det är svårt att vara så klarsynt när man efter 8 timmars ihållande jobb kommer hem med hängande ögonlock och upptäcker diskbänken...eeeehhhh...det var ju det jag INTE gjorde nej...upptäckte diskbänken...för den var fullkomligt överbelamrad med disk....Nåja....bara att kavla upp ärmarna och hugga i för en full diskbänk är nog bland det värsta jag vet, man kan inte göra ett dugg då känns det som. Självklart finns det saker som är värre än det men jag tror ni hajjar......
Well well, nu är det gjort och nu är det min tur att vara latmask resten av kvällen. Nån rättvisa ska det väl vara här i världen.
Nu klipper Peter gräset så latmasken kröp väl ur bara jag kom hem och tog tag i disken, hihihi

Tog två fästingar på Vicce häromdan, en i nacken och en på halsen...det är riktigt äckliga parasiter...vet inte när han fått dom men det kan vara August som burit in dom i pälsen...eller så fick Vicce med dom från blåbärsskogen.....Men när jag upptäckte två stycken samtidigt kände jag en överväldigande lust att renbädda sängarna och utestänga liten kissemiss från sovrummet....så nu får han sova på soffan vår lilla söta hårboll.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättemysigt, och så mysigt att vakna upp med en liten Tindraskrutta i sängen på morgonen =)

2009-07-25 @ 22:07:40
Postat av: Evalena

Men vad hör jag , diskar han inte och han som har suttit här och sagt att han diskar hela tiden , asgarv..nej då ..stora kramar

2009-07-26 @ 09:47:19
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0