Måste..eller inte

Här spöregnar det...känns supermysigt. Har ni märkt att kvällarna börjar bli mörkare redan..det är ju bara slutet av juli ju...men jag älskar det...tända ljus, kura skymning...jag gillar mörkret....ljuset gör mej stressad tror jag...är alltid stressad på sommaren, så förbannat mycket måsten.....Men det är likadant runt jul, det är lika mycket måsten där..men det har jag lärt mej att sålla runt. Jag och min familj har våra egna saker som vi tycker är viktiga runt jul, kanske inte det samma som andra och kanske inte ens detsamma som jag är uppväxt med, utan våra alldeles egna måsten, som är gjorda för vår familj och våra önskningar. Det borde alla göra.....varför måste det vara som det alltid varit.....plocka bort allt som inte passar i din egen familjs drömmar om en underbar jul, det har vi gjort. Tänk om jag kunde vara lika förståndig när det gäller sommaren....man måste ju faktiskt inte ha det perfekt rensat och ansat och städat överallt, det är faktiskt inte viktigt....man måste fasen imej inte vara ute bara för att solen skiner...det är okej att stänga in sej med en bra bok...eller nån gammal litteratur från termin ett och bara vara.

Låt solen skina men tvinga inte ut mej i den för jag gillar den inte. Nej jag rullar hellre runt i iskall snö tills näsan nästan trillar av för att sen smyga in i soffan och dricka varm choklad med vispgrädde i tillsammans med min familj.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Såååå rätt , man ska som familj kunna hitta en stil som funkar och ta vara på varandra och ha det myssigt om det sen är skit i hörnen det spelar ingen roll för bara man mår bra och har det gött..kramis och natti natti

2009-07-19 @ 23:18:58
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0